Her hafta 1 bir artarak, tek kesede 3 bebek oluştuğunu öğrendim… daha önce 2 tane olduğunu öğrendiğimde çok zor çok riskli vs dedi doktorlar. Şimdi sayı üç oldu. İstanbulda bu işe hakim iyi doktorlarla görüştüm. Hepsinin söylediği şey “yol yakınken dön”
Selektif fetosid, redüksiyon vs önerilerini de sunuyorlar ama hiçbirinin sağlıklı bir çıkar yolu yok gibi. Hepsinde büyük riskler var…
Arkadaşlar benim durumumu yaşamış olan ya da halen yaşayan birileri var mı? Çok zor durumdayım… iyisiyle kötüsüyle bütün yorumlarınızı bekliyorum…