Emos07 Lizlar pazartesi test alicam ama simdiden sabirsizlaniyorum eski usul bildiginiz gebelik ogrenme yontemleriniz varmi😀 ( camasir suyu haric )
Melteeeemm Emos07 Ay bende böyle olmuştum köyde yaşıyordum test alacak yerim yoktu sabun testi varmış internetten araştırdım yaptım ona göre hamile çıkmadım sonra test aldım hamileymişim 😅 Bence yapma insanın morali bozuluyor ister istemez olmayan birşey yüzünden 😅
Happy52 Zuzuu86 cinsiyetleri nedir peki erkekse çok fazla köpürür kızsa sadece tepki olurmuş doğru mu 🙈
teachermom8 Zuzuu86 ay bende yaptım sıfır köpürme, adetimden bir gün sonra test yaptım hızlıca çift cizgi çıktı
teachermom8 Emos07 internette yazıyor 🤣 ama zaten yaparken mantıklı gelmemişti , ya da bence o böyle 3-5 aylık hamile kadınların idrarıyla yapılmıs videoydu o yüzden yeni hamile olan birininkinden bir sey olmuyor