prenss_annesi_58
Ben de de oldu 2 gün hissetmedim . Çikolata yedim soluma yattım yine yok. Doktoru aradım söyledim hemen gel muayene edelim dedi. Gittim . Kızım turp gibi maşallah. Neden hissetmediğimi sordm. Yaşadığım yer yani Edirne cok sıcak . Sıcak olduğu için bunalmış bende sıcaklafığım için hissetmemişim . Ilık duş al bol sıvı tüket dedi . Sonra hissetmeye başlamıştım.
Korkma sakin ol ama önlem amaçlı mutlaka doktorunla görüşmelisin .
Sağlıklı olduğunu düşün. Hep pozitif ol sen tedirgin oldukça bebeğinde tedirgin olur . Sağlıkla kalın 😍