Gulsum2134 bimin çam balı cok guzel yillardir kullaniyorum birde kayinpederim arilari var petekli sevmedigim icin süzme aliyorum ben onun ballarini sevemiyorum gecen yine aldim bimden kendi arilarinin bali sandi yedi cok güzelmiş dedi arilari guzel bal yapiyor dedi heee dedim bimin arıları super calisiyor dedim hatta oda şaşırdı