Fatmaeslem canım bunlar tek başına erken doğum belirtisi olmaz zaten. Belinden kasıklarına doğru sıklaşan ağrıların olursa ,kasılmaların artarsa 3-5 dakikaya düşerse,suyun ya da kanaman gelirse işte bunlar gerçek doğum belirtisidir.ilk kızımı sezeryanla doğum yaptım şimdi nasipse ikinciye hamileyim 36 haftalık oldum geçen haftalarda bebişim gelmek istedi kasılmalarım çıktı nst de doktor hemen ilaçla müdahale etti şükür şimdilik iyiyiz.