hayirlisi06 evet haklısın canım şuna katılıyorum gerçekten hiç arayıp sormazlar iyi misin bi ihtiyacın eksiğin var mı diye ama işleri düşünce gelirler ararlar benimde en nefret ettiğim şeylerden biri. Benim ailem şehir dışında eşimin tarafı da çok ilgilenmediler açıkçası ama şimdi bebek olunca sevmeye gelcekler ben tavrimi koydum misafir kabul etmicem pandemi var dedim bakalım ne kadar etkili olcak doğum yapınca gorcez