MRVMSTF Ben 36. Haftanın ortasındayım ve baştan beri göbeğimi görenler çocuk aşağı inmiş diyordu dün doktora gittim çocuk ters dönmüş ama kanala da inmemiş aşağı da dedi. Herkes bilmiş kesiliyor bir anda sen He de geç doktorun sana söyler zaten olan biteni 🤌🏻🤷🏻♀️