tombul0bebek gebeliğimin 3. Ayında kullanmıştım bana 1 kapak yetmedi 2 ye çıkarmıştım güzel sonuç aldım yaklaşık 20 gün kullanmıştım normalde hamile değilken asla kabız olan biri değilim ama hormonlardan oluyormuş doktorum yazmıştı yan etkisi olmayan bir şurup sıkıntı olmaz .. yani bende olmadı , çok rahatlamıştım 😊