Kızlar 31 haftalıkken en son pozisyonunu almıştı baş aşağı duruyordu hatta okdr baskı yapıyordu ki ayakları göğüs kafesimin altına koymuştu çok canım yanıyordu zaten doktor ultsrasyondada demişti ayağını oraya koymuş dıye şuan 33 haftalığız ve sanki bugün oraya baskı yapmadı hergün yapardı hissederdim yemek yiyemezdim falan bugün yapmadı acaba poziyonmu değiştirdi pazartesi kontrol var ama merak ettim böyle olan varmı kızlar