Mhanife Gerçekten zor. Ama dediğin gibi devlete girilmiyor. Mecburiyetten doğumdan birgün once nst çekilmek için ege universitesine gittim. Gitmez olaydım. Özelde doguracaksan niye buraya geliyorsun falan bi ton laf söyledi doktor olacak insan müsvettesi. Karnım burnumda sancım var zaten zor dönemdeyim birde öyle laf yemek cok ağrima gitmişti. Allah doğum yapacak olan herkesin yardimcisi olsun, boyle insanların eline düşürmesin..