ben 75 buçuk ile hamile kaldım sonra diyetisyene başladım 68 im şu an 20+5 haftalık hamileyim almadım kilo verdim yani ve bebek çok iyi kilo olarak önde normalin üstünde çıkıyor hep
diyetisyenim hep bebeğe kilo aldıracak şekilde düzenleme yapıyor her hafta yeni liste oluşturuyor ona uyuyorum bende
kahvaltı öğle akşam yemeği ve 3 de ara öğünüm var
liste de atabilirim istersen ☺️