Zeynepyasa0 Kızlar 38+1 im akşam 5ten beri karnıma bıçak saplanır gibi oldu ardından kasiklarima doğru gidiyor ve karnım öyle sert oluyo ki sürekli nefes aldırmıyor anlık bağırtıyor ve ne yürütüyor ne yatiriyo onunla birlikte kalcam ve çatı ağrım oluyo ilk kasılma mi oluyo sanci gelmeden yoksa zamanla onunla birlikte mi oluyo sanci bilgilendirir misiniz lütfen
Aysef27 Zeynepyasa0 bende senin gibiyim anim benimde bacagima bicka saplanır gibi agri giriyor bugun hic uyumadım agrisindan kasiklarimdada agri oluyor sol tarafimdaki bagirsaklarimdan gelen sesi duymamak imkansiz kasigimda belimde agriyo hatta bazen bacaklarimi orantili bile atamiyorum evin icinde odadan odaya gecerken 1 haftadir bu haldeyim bebegin agirligi kanala yerlesmesindende olabilir yada sancında geliyor olabilir dakika tut bakalim sonuc nasil olcak
Serap26_ Zeynepyasa0 Doğumunuz yakın bence bende doğuma 4 gün kala karnım dewamli top gibi sertleşiyordu yani kasılıyordu otururken özellikle geceleri acayip derecede tuwalete kalkıyordum dewamli akıntım da çok acayip oluyordu mukuslu böyle uzayan sümüksü bi şekilde dewamli ped değiştiriyordum 39+4 te sabah 10 da şiddetli sancım gelmişti we o gün hastaneye gittiğim gibi doğumum olmuştu
yenibirgun Zeynepyasa0 bende 38+5 im aynısı bende de oluyor bugun kontrolde nts de sancılarım çok yüksek çıktı 3.5 cm de açılma , ama sancım yok kasıldıkça canım acıyor , ne yapacagımı bilemedim
snm-ekr1 Zeynepyasa0 sık aralıklarla oluyorsa doğum sancısı olabilir sancı süresini tutun birde kaç dakika aralıkla geldiğini eğer düzenli aralıklarla geliyorsa ve uzun sürüyorsa doğum sancısıdır
Zeynepyasa0 Aysef27 kasılma daha bı farklı bişi galiba sürekli oluyor anlamadım bugün ne olduysa oldu yani belden aşağı her tarafım ağrıyo uyuşuyor batıyor sancı olarak hafif bel ağrısı giriyor kasiklara doğru o yalancı sancidan alıştığımız için yabancı gelmiyor kasılma sadece sertleşme olurdu acimazdu şu an canımı acıtıyor yürütmuyo yatirmiyo nefes aldırmıyor arkadaşım acilman oluyodur sancin gelir sonra dedi ya bekliyorum
Nurcantas65 38+5 im benimde bebeğim sürekli kasılıyor top gibi oluyor karnımda,ara sıra hafif ağri oluyor vajinada,ele alınacak kadar yoğun sarı akıntım da oluyor. Çözemedim ne. Yeni tasındım konyaya doktorda bulamadım kısmet artık bakalım baya gerginim ama
Zeynepyasa0 Nurcantas65 seninde doğumun yakındır o zaman banaa kime anlattiysam bugün yarın bekle diyo bekliyoruz bakalım ama sarı akıntı enfeksiyon diyolar
Zeynepyasa0 Nurcantas65 evet bugün o sarı sümüksü yapışkan akıntı bende de var senin kaç gündur var benim bugün kasilmadan sonra başladı
zehra-ss Nurcantas65 Canım ben medicana da Hüsnü Alptekin e gidiyorum. Takibi de güzeldi doğum yapmadım ama normal doğum yanlısı bir doktor ve sakin bir mizacı var son zamanların eğer düşünürsen gidebilirsin.
Aysef27 Zeynepyasa0 hadi insallah kuzum hayirlisiyla rabbim kolay bi dogum nasip etsin bizlere insallah bazen biran once diyorum dogaun bazende korku sariyo icimi cok degisik bi piskolojiye burundum o kucuck sanci bile olsa bazen tuvaelte diye kalkiyorum acaba dogum sancisimi diye dusue e dusune uykusuz kaliyorum uyuyamiyorum bile dusunmekden agrim yetmez gibi bide daha surkeli düşünüyorum nasil olcak diye
Aysef27 Zeynepyasa0 cok duzensiz benimki canim bazen midemde aclik agrisi gibi agri hissediyorum bazen yanma bazen sanci yani inan ne oldugunu cozemedim hala en buyuk korkum dogum sancisini ayirt edememek cunku oyle buyuk agrilar gecirdimki 36 haftalarda kasiklarda ozellikle dogurdugumu sandim agliyordum artik agridan sancidan
Zeynepyasa0 Serap26_ galibaa yakın bende öyle hissediyorum canımı acıtıyor çünkü normalde hep düşünürdüm tuvalete sık gitme isteği gelmiyor galiba kanalda değil diye bugün tuvalete gitmek neymiş gördüm yani sancin nasıldı adet sancısı gibi başlayıp artanmiydi
Zeynepyasa0 Serap26_ bide sümüksü yapışkan akıntı 1 saattir bende de var ilk defa oldu bu zamana kadar
Serap26_ Zeynepyasa0 Benim bebeğim 37 haftalıkken kanaldaydı doktorum heran gelebilir hazırlıklı ol demişti bana kasıklarimdan belime wuran bi ağrıydı zaten hissederseniz hissetmemeniz mümkün deil 5 dakikada bir geliyordu sancım daha sonra 2 dakikada bir gelmeye başladı yarım saat ewde çektim sancımı uzanıyorum oturuyorum geçmek bilmiyordu iyice kötü oluyordum dinlenmeyle geçmez zaten gerçek sancı her halükarda anlarsınız zaten 10:40 a kadar ewde çektim sancımı 11 buçukta doğumum olmustu rabbim sizi de bi awazda kurtarsın inşallah
Nurcantas65 Zeynepyasa0 3_4 gündür var baya ara ara geliyor nişanda olabilir dediler illa kırmızı,kahve ve pembe olması gerekmiyomuş. Sürekli kasılıyor karnım sakin oturdugum halde bile kasıyo kendini
Zeynepyasa0 Serap26_ hissetmemek mümkün değil tabi çünkü o içerde ittirdikce biz hissedicez rabbim kurtarsın hepimizi inşallah çok teşekkür ederim
Zeynepyasa0 Nurcantas65 benim 2 gün kanamam ardından nişanim gelmişti o yüzden ne olduğunu bilemedim kasılmalarımla birlikte geliyor bugün oda seninde yakın o zaman dediğin gibi oturduğun yerde bile kasılıyor
Nurcantas65 zehra-ss teşekkür ederim birtanesin Tuğba sekmenli Tursun var mış onu baya övüyolar bakalım nasıl olacak artık. En son rizede 37+3 de muayene oldum sıkıntı yoktu normal doğum için,belkide evde bekleyip agri oıursa gelirse giderim artık öyle saldım 😂😂
Nurcantas65 Zeynepyasa0 sağ salim doğarlar inşaaAllah. Kanama ve su gelmesi halinde doktora basvurmak gerek ama olursa ihmal etme
zehra-ss Nurcantas65 O hangi hastanedeymiş canım hiç duymadım. Kız maşallah ne rahatsın 😄 valla rabbim bana da böyle rahatlık versin gerçekten çok ihtiyacım var. Kendimi dinleyip duruyorum manyak gibi ağrım var mı diye elimde tansiyon aleti ölçüp duruyorum 😅😅 kendimi paranoyak ilan ettim normalde hastalansam doktora gitmem şimdi sürekli doktora mesaj atıyorum bıktı adam benden 😂😂
Zeynepyasa0 yenibirgun sancin yüksek çıktı hiseetmedin o zaman kasılma da olabilir o bende bilmiyordum sancım olmadığı için bekliyorum kasilmayla zaten 4 cm açıklık vardi kasildikca açılsa belki çok beklemem sancim gelir sıcak suya otur ben öyle yaparak faydasını görüyorum acilman çoğalır