Yenianne098 Merhaba kızlar , hamilelikte çok mutlu hissedip bi anda mutsuzluk çökme oluyor mu sizde de kendimi anında çok kötü hissediyorum ya 😞😞
Bebisscann Yenianne098 duygularıııımmm darmadağııııınnnn anlayamazzzsssııınnnn…nız… 😂😂 Hormonları kimse anlayamaz..😁
Elifderin34 Yenianne098 evet genelde bana yapılan kötü şeyler aklıma geliyor kinleniyorum kendi kendime 😭