Durubebegim Kızlar güzel doğayla iç içe bildiğiniz kahvaltı mekanları varmı Beykoz Polenezköy taraflarında önerilere açığım🙏🧚♀️
Bebisscann Durubebegim laa yeter bi dur yerinde be kanka, bütün Türkiye yerine hep sen gezdin haa, vahhğ babaaammm🤣🤣🤣🤣
bosyapmaa Durubebegim inanmıyorum ya daha bu sabah eşimle konuştuk dün müşterisine gitmişti beykozda çok güzel kahvaltı mekanları var dedi belki gideriz biz de 😂
Deletedmom_110 Durubebegim Eşimde geçen netten oradaki mekanlara bakıyordu haftasonu gidelim diyo belki karşılaşırız kız 😘
Pembebulutt Durubebegim gezmek olsun diye bir program var Beykoz Polonezköy diye gir çıkar karşına bir ara izlemiştim çok güzel yerlere gitti ordaki sunucu bir bak istersen YouTube da videoları falan çıkıyor belki işine yarar çok güzel sevdim hoşuma gitti gezdiği yerler 🙂
Durubebegim bosyapmaa ahaaaa yemin et nere gidiyonuz acil söyleeeee ayşo varmısın bi çılgınlık yapmaya🤣🤣
bosyapmaa Durubebegim kuzum valla tesadüfe bak biz de çok iyi bilmiyoruz dur bekleyeyim burda fikir olur 🙈 ay karşılaşsak ne güzel olurdu ben atlardım boynuna 😂♥️
Durubebegim bosyapmaa ya biz sık gideriz oralara özellikle cumhuriyet park diye bir yer var mangala gideriz geniş ferah yer ama kahvaltıniçin daha hiç uğramadık
bosyapmaa Durubebegim aramasın beni gözlerin kuzu benim eşim pazar çalışıyor anca c.tesileri bugünü de konserve menemenle heba ettik 🥹
Durubebegim bosyapmaa hakkaten kız ortak bir yalan bulalım olurki karşılaşırsak ne diyecez heriflere🤣