Duygugrsn Bebikimm Karabiberim85 hickimseden etkilenmeyin hanimlar, 1.5 ay once normal dogum yaptim, kendinizi hep en iyisine hazirlayin ve herkese kulak kapatin, iciniz rahat oldugu surece herseyi kolay atlatiyorsunuz 🤗 herkesin zor olmuyor sonucta, kotu tecrubeleri hamile bir kadina anlatmayi hic dogru bulmuyorum. Bir de lohusa kadina yapilmamasi gerekenler oluyor tabi sonra :)) hep olumlu ve guclu hissedin.