AysunRauf canım ben hiç normal sancı çekmedim bilmiyorum 3 doğum yaptım üçündede açılma ve suyum geldi diye verdiler suniyi ki gayette kısa sürede doğdular beni zorlayan sadece 1 saat oldu doğum öncesi oda bebeğin çıkma evresinde olmasıydı harici anlatıldığı gibi birşey değil sancı sancıdır normalide suniside aynı suni sancı bence olayı hızlandırıyor