1erkekkannesiiii çok teşekkür ederım ❤️ 40+1 de doğum yaptım isteğe baglı sezeryandı acı eşiğim çok dusuktu devlet hastanesı hep son dakkkaya kadar beklemek istedi ama ben dayanamadım . Bence abartılacak kadar his yok canım hıc acımadı acı eşiğim düşük olan bırı olarak söylüyorum sadece bol bol yürümek ve su içmek 6 saatte yürüdüm gaz çıkarıp hastaneden taburcu oldum önemli olan psıkolojık