e_11 iki_tospik_annesii ben kadın doğuma gittin ultrasonda tabi kese olmuşmadığı için henüz gözükmedi kan verdim doktor 500 üzeri çıkarsa çok iyi sonuç dedi öğleden sonra gidicem 🥺
e_11 e_11 iki_tospik_annesii yani 500 üzsri çıkmazsa kimyasal gebelik olabilir dedi vücuttan atarsın dedi