Edabykl e_11 bende bu testten yapmistim bununla ogrenmistim hamileligimi tebrik ederim var tabiki gebelik kan verin 🤗
Ezo25 Edabykl Canım benimde regla 1 gün geçti kan verdim 27,41 çıktı pazartesi birdaha kan vericem yğkselir dimi biraz korku doluyum beni bilgilendirir misin 🥹🥹🥹🥹🥹
e_11 iki_tospik_annesii abla benim şuan teslerim pozitif ama reglime 2 gün var karın ağrım var normal mi
Edabykl e_11 Aynen kan verdikten sonra 2 gunde bir duzenli kan ver beta hcg 1000 olana kadar sonra doktora git 😂
Edabykl e_11 buyuk ihtimal keseyi gormez ama beta hcg artana kadar kan ister ben cok düşük bir degerle ogrenmist 20 çıkmıştı o 1000 olana kadar kan vere vere ölmüştüm zaman gecmek bilmiyordu simdide 3 hafta sonra doguracam ins 😂🫣