Marygur benimkine büyük ama rahmin dışında dedi doktor, kanama falan olmadı çok şükür, bebişi gösterdi onun keyfi yerinde dedi. Erken Doğum riskini hep söylediler ne yazık ki. Kendimi ona göre hazırlamaya çalıyorum artık. İyi düşünelim iyi olsun diyorum artık duadan başka yapacak birşeyimiz Yok. 🌸