Zararlı deyip duruyorlar ama uzun sürenin üstüne olduğu için fazla pinpirikliyim. Doktorum sorun yok görmek istediğinde gel dese de çevrede herkes ultrasona girme diyip duruyor. 15,20 günde bı gitmek görmek istiyorum. İçimin rahatlamasi için yoksa strese giriyorum