Sznzr Merhaba kızlar doğuma çok az bir süre kaldı ana kucağı hala alamadım. Otomatik sallananlar fiyat olarak çok yüksek dolaptan 2. El mi alsam ya da sıfır manuel titreşimli olanlar mi derken kafam çok karıştı bu konudaki fikirlerinizi alabilir miyim
Aslimsii07 Sznzr bebek kanz köpekçik var ben ondan aldım 499 TL ama kendi kendine sallanmıyor ama bebek üstüne yatınca bir mekanizması var sallanıyor birde titreşim ve müzikli
KayraVeAnnesi_06 Sznzr Uygun temiz birşey bulabilirseniz ikinci el düşünebilirsiniz kardeşim letgodan aldı elektrikli memnun kaldı güzel geldi ama yiğenim yatmadı Birde böyle bir durum var fazla paralar vermeyin derim her bebek sevmiyor maalesef 🙏🏻
Sedaaa95 Aslimsii07 çok tatlıymış yaaa güle güle kullansın inşallah 🥰 çok beğendim iyi ki denk geldi gördüm postu teşekkür ederim☺
Aslimsii07 Sedaaa95 ne demek 😁😍 daha çok var ama anneannesi dayanamamış işte ama bende çok beğendik kurulumu gerçekten insanı kanser ediyor ama muhteşem o ayakları havada ya onlar yaylandırıyor otomatik gibi inşallah sağlıcakla kucağıma ve kucağımıza alırız da yatarlar 😍😍
Aslimsii07 Sevgiiss bak aşkım ayak ucunda beyaz bişey var düğmeleri var hem titreşim var hem ninni gibi bişi bayıldım kız bende ne güzel şeyler var nuna istiyordum ama çok pahalı zaten 5 ay yatacak max bu kadar pahalı bişey alınması gerekmiyor bence
Sedaaa95 Aslimsii07 bende bakıyordum genel olarak pahalı oluyordu uygun olanlar içime sinmiyordu bu çok güzel geldi gözüme ☺ amin inşallah ☺🥰