Merhaba arakadaşlar. 32. Haftamdayım.1.5 yaşında da kızım var. Ruhsal ve psikolojik olarak çok bunalımdayım. Gergin ve agresifim aynı zamanda. Doğuma az kaldı. Kızım hala emiyor,çok düşkün memeye. İkisine yetebilecek miyim,şu an çok hareketli kızımda.Ailemden ve eşimin ailesinden uzaktayız. Gurbette tek başıma o kadar yoruluyorumki. Havalar da çok etkiliyor. Burda inanılmaz nem var.Geceleri uyuyamıyorum. Okuduğunuz bir dua var mı ? Sizler bu durumda neler yapıyorsunuz?Sakinleşemiyorum bir türlü.Kendimi nasıl rahatlatabilirim? 😭😔