Ben de çatladım. Yani zayıfım ama cilt yapısıyla alakalı bir durum. Liearac, saf argan yağı, bio-oil, shea yağı bunları kullandım. 29.haftadan itibaren çatlamaya başladım. 37+1 deyiz ve hala devam çatlamaya. Bi de benim karnım öne doğru sipsivri gitti yayvan olmadı ve az büyümedi. Belki çok gerildi o yüzden bilmiyorum. Ama shea yağı kullanmaya devam ediyorum. Karnım çatlamasa iyi olurdu ama sorun değil benim için güzel bir hatıra olacak 🥰 doğumdan sonra çok rahatsız edici görüntü olursa çatlak tedavisi düşünebilirim.