Asellina3333 Kızlar dr dedi bebeğin kalbi hızlı atıyor 16 sinda dogum dedi zezeryan 36 aftaligim bende ozman kadar 38 olacam sizce o zman a kadar beklimi bebe bisey olurmu başka dr gitmelimiyim hızlı atıyor dedi içim çok kötü ya