mommyzx benim de öyleydi doğuma 1-2 ay kala kremledim doktorum madecassol sür dedi onu sürdüm hep sezeryan olunca son gün sürmedim doğumdan sonra da bebeği emzirirken temizledim yumusadigi için kabuk hemen çıktı temizce emdi 4.5 ay ondan sonra da hiç olmadı şükür şuan ikinciye hamileyim