Esrkrkz Eveeet kızlar bugün bütün gün olan birer olumlu cümle yazalım bakalım bu düşünce sistemini sürekli pozitife alıştıran bir alıştırma mesela ; bugün uyandım temizliğimi yaptım yemeğimi yedim kendime vakit ayırdım bile olabilir 🥰 hadi bakalım
Burcu-2634 Esrkrkz sabah kalktım kızıma organlarım ile iyi geçinmesini söyledim bu böbrek bana boşaltım da lazım dedim kızım bu mide bana sindirimde lazım dedim dinledi galiba 2 saat rahat bıraktı beni sağolsun 😂
Armess_loya Esrkrkz rtüke takılmamak için🤫, hayatı olumladım yani, b*ktan yerine pohtan değil diyerek yazdım😬😉
Esrkrkz Pineapplee aynen böyle kızlar ya valla site negatiflikten yıkılıyor böyle düşünelim biraz da 😂
Esrkrkz Bu ne işe yarar diye düşünmeyin olumlu düşünün hep yoksa beyin kendini negatiflik için otomatik pilota alıyo sürekli olumsuza odaklı mesela ben size olumlu değil olumsuz ne varsa yazın desem hemen aklınıza gelirdi takır takır yazardınız çünkü ona yatkınız 🥰
Gizemgksnmz Esrkrkz inşllah görürsün canım şaglikli bir gebeliğin olur inşllah dualarım seninle. Ben hep şu duayı okuyorum la ilahe illallah ente Sübhaneke inni küntü minezzalimin. Duanın gücüne inanıyorum inşllah her şey çok güzel olacak🙏
Asasasas Yurtdışından insanlar bizim çok karamsar olduğumuzu söylüyormuş.. sürekli kendimizi iyiliğe ve mutluluğa layık görmeme gibi bir dürtümüz varmış, birkaç davranışımızdan anlıyorlarmış hemen bunu.. yetiştirilme tarzı ve ülke yönetimi filan da çok etkili bence.. 😅 Ülkeyi biz yönetemeyeceğimize göre olabildiğince kendimizi ve ailemizi yönetebiliriz.. o yüzden iyi yanından bakmalı birçok şeye.. 🥰🌸 Şükür etmek çok önemli ve zorluk anında çözüm üretebilme yetisi kazanabilmek 🥰 Her şey için şükürler olsun 🥰🤲🏼
Bebisscann Esrkrkz Allah var, gam yok, hiçbir şeyin olmadığı yerde Allah herşeye yeter, verdiği, vermediği, aldığı, almadığı herşeye binlerce kez şükürler olsun…🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️😇😇😇
1erkekkannesiiii Esrkrkz Hepimiz prenses gibi gebelik geçirelim fırt diye doğuralım ne olduğunu anlamadan sağlığımıza kavuşalım sonra da kiloları vererek tığ gibi olalım ohhh amin 🤣🤣