mhrmom Merhaba hanımlar. 37+6 haftalığım ve dünden beri geçmeyen regl sancısı gibi sancılarım var ne su ne nişan hiçbir şey yok ortada sadece regl sancısı ve ara ara baskı hissediyorum. Doğum yakın mıdır sizce? Böyle sürekli yaşayan oldu mu??
Zeynepyasa0 mhrmom o ağrı nişan gelmeden olan bı ağrı oluyo bende öyle olmuştu adet olacağımız zaman sokulemez ağrır ya o gibi
Zeynepyasa0 mhrmom benim 2 gün sonra falan gelmişti yani pek fazla geç kalmadan geliyor bide yürüyüş sıcak suya oturma gibi şeyler yaparsan hem senin için faydalı hem ağrın kesiliyor mu bakarsın
Lilya_pn Bende 38+1 Ayni ağrıları yaşıyoruz. Ne nişan geldi ne su. Ama bana doktorum hareketsiz kalma abartmadan egzersizler yap dedi. Ve pilates topunda zıplıyorum. Bebegim doğum pozisyonunda.
mhrmom Lilya_pn gelsin artık çekilecek gibi değil yaa off doğursak enazından bir şey var deriz böyle belirsizlik 🥴
Lilya_pn mhrmom 41. hafta da doguranlar var. bende 1 haftaya kadar gelmesini istiyorum. Evde iş yapiyorum ve esimle ilişki.. Beklemedeyiz :) Yarın ananas ve hurma alacağım :)