Vicibici Layd789 Bende depresyona girip çıkıyorum sürekli malesef . Stresten tansiyonum çok dengesiz bazen çıkıyor bazen çok düşüyor hiç keyfim yok
Burcu-2634 Layd789 o haftalar gelecek haftaların emin ol fragmanı 37+3 oluyorum daha beter şeyler yaşanıyor çok garip bi hafta 😊
Seyma_nur1 Layd789 hayatın içinde değilde bir hayalde gibiyim hiçbişe zevk vermiyo mutlu etmiyor sürekli olumsuz düşünceler