mrymslmn Yemeği yuttuktan sonra ağzımda oluşan acımsı değişik bir tat oluşuyor ve uzun süre geçmiyor ne yapabilirim bunun için
burcak52 mrymslmn hamileliğin en en berbat durumu 😬 15. hafta gibi geçti ama hayattan soğudum o zamana kadar 😬
Smyye_ozkynk mrymslmn 20+2 deyiz maalesef hala benim de geçmedi🥺 naneli şeker vs alıyorum ağzıma ama anlık geçiyor. Su içince bile aynı tat🥲
Ahg mrymslmn benim de öyleydi bir süre geçmeyecek hep öyle kalacak sanıp çok üzülüyordum ama merak etmeyin geçecek o tat hormonlar biraz dengelendiğinde 😊
Mello29 mrymslmn Bu tat asla gecmiyor bir tek kırmızı elma yerken bende anlık kayboluyor ama yani hele demir ilaci omega 3 falan icmeye baslayinca bu tat daha dayanilmaz oluyor.
burcak52 mrymslmn ben yemeye çalışıyordum ama o kadar keyifsizdi ki. Dişimi fırçalasam fayda etmez, sakız çiğnesem fayda etmez. Beklemekten başka çare yok. Ama önemli aylar olduğu için mutlaka yemeye çalışıyordum.
hkurt @“mrymslmn” 6. Haftada başladı şuan 8 haftalık aynısı bende de var .. ilk hamileligimde de öyle olmuştu 4. Ayın sonunda biraz düzelmiştim.yemek adı düşününce bile midem bulanıyor ağzım eksiyor. İnşallah bir an önce geçer …
Haticepkr01 Ya bende 8+1 im bebeğin olduğu yere karnıma 2 gündür bir anda bi ağrı giriyor normal mi kana falan yok çok şükür