Sarem Kızlar göbegimi ikiye ayırdıgımızda sag tarafım sol tarafıma göre biraz fazla şiş yaşayan var mı
Melissargun Sarem bebegin duruşuna pozisyonuna göre oluyor o Benim yan duruyordu solda popusu vardı sol daha yumuşak ve şişti
Sema58 Sarem benim hamileligimin basindan beri hep sag tarafta hatta sirt ustu yattgmda bariz sag taraf yuksekte kaliyor normal bebek orda duruyor :)
Sema58 Sarem karnim cikmaya basladigindan beri suan 25 haftaligim ama diorm ya ilk hamile kaldigimdan beri sagda
YagizAsyaMom Benimde sanki göbeğim e inden ikiye bölünmüş gibi 2 katlı gibi 🤣 yani nasıl tarif edeceğim bilmiyorum ama göbek deliğimin altı ve üstü olmak üzere 2ye ayrılmış 🤣
Melissargun YagizAsyaMom aaaaa dün geceden beri benimde öyle merak ediyordum Neden boyle biliyor musun acaba nasıl duruyor bebislerde öyle katlandı gobegimiz.
YagizAsyaMom Melissargun valla 20 haftadan beri o alt katta duruyor benim ki sağ sol balık gibi bence bebekle Bi ilgisi yok çünkü benim ki genişlemesine yatmış durumda🤣
Melissargun YagizAsyaMom Benimkinin duruşundan. Hep egzotik duruşlar sergiliyor 😁 Geçen hafta ayaklarına dokunmaya çalışıyordu ultrasonda gorduk😁
YagizAsyaMom Melissargun ahh kıyamamm😊 ya haraketleri ne kıvamda hissediyorsun rahatsız ediyor mu seni bazen yerimden hopluyor 🤣🤣 çok vahşi bir oğlum olacak galiba sabahlarda pek bir kibar artık neresiyle dokunuyorsa nazik nazik ama akşam olunca içi parçalıyor 🤦♀️🤣
Melissargun YagizAsyaMom ooouv benimki fenaa, doktor teşhisi koydu hiperaktif bu dedi 😂 uyutmuyor surekli bir hareketlenme pesinde
Nnzhktt Sarem canım benim biraz değil baya baya solum daha şiş 37 haftaligim kızım hep solum da duruyo
Marygur Sarem benim göbeğim doğuştan öyle bunu hamileyken farkettim göbek şişince, doktora danıştım inceledik senin karım yapın bu hamileliktede iyce ortaya çıkmış gayet normal bi durum dedi