Busrakaynun Kizlar 39+0 haftaligiz. Bugün muyenede catim dar cikti doktor riske atma bebek de iri sezeryan digum yaptıralım dedi. İki hafta daha beklersek bebek kilo alır çok daha zorlaşır dedi normal doğum
Deletedmom_33 Busrakaynun Çatı muayenesi olmadan Sezeryana karar verildi. Ertesi gecd tansiyondan alındım sezeryana. Öyle de böyle de sezeryanmiş kaderim 🤣
Karansule En fazla 3.5 olur bence bu da normal bi kilo ama doktor çatıya göre kilosu fazla diyosa bilemem
Busrakaynun Karansule evet o yüzden riskli goruyorm deyince bende vqzgectm normalden . İster istemez korkuyor insan
Busrakaynun Deletedmom_33 bence de kader ya ben normal çok istedim çok da korkmama rağmen. 😁 İlk gebeliğin çünkü. Ama kaderde sezaryen varmış 😄