Perikizi83 35+4 gebeyim.. sezeryan olacağım , panik atak hastasıyım . Genel mi , belden uyuşturmalı karar veremedim.yardımınıza ihtiyacım var..🙏🙏
Burcu-2634 Perikizi83 eğer birileri seni oyalayınca rahatlıyorsan bence bebişi görmek için spinal ama yok biri tepemde dikilip daha çok beni heyecanlandırıyor diyosan genel
Adensmom8 Perikizi83 bence spinal korkacak hiçbirşey yok pamuk gibi sadece bazı hareketleri hissediyorsun bebeğini görmeye değer emin ol 🥰
Kubra_miray_szr Perikizi83 bende spinalde korkuyorum gözüm açık cesaret edemem😁😁korkudan kalbim.durur diye kendimi korkutuyorum doğum ise bu çarşamba karar veremedim hala ama kople uyusmada ben ilk kızımda 7 sene önce olmustum çok geç uyanabildim 4 saati bulmuştu bizimkiler demiş ti bana😁😁
BBuseY Panik atak varsa genel olmanız iyi değil mi ? Ama doktorlar çok geneli önermiyor ve yapmıyor. Doğum anında sıkıntı yaşarsanız o zaman genel anestezi yapıyorlar 🤗
bdemircioglu Valla benim hiç seçeneğim bile yok. Genel anestezi olucam o da mecburi. Bende de epilepsi var. Nöroloji doktorum kesinlikle genel anestezi ile doğum olacak dedi. Çok korkuyorum.
Adensmom8 bdemircioglu bende de var ama nöroloji doktorum spinal için bi sakınca görmedi o anda gelişen komplikasyon olursa anında genele çevrilir dedi
Tubakskn11 Aynı konu bende de spınalmı genelmı gecen sene baska bısey ıcın amelıyat oldum zaten spınal de ya belım tutmazsa dıyorum boyle salakca dusunceler 🙄🙄
bdemircioglu Adensmom8 ayyy gerçekten mi yaaa ben genel anesteziyi düşündükçe daha çok strese giriyorum. Bunu söylediğine inanılmaz mutlu oldum. Ben doğumdan önce nöroloji doktorumla tekrar görüşücem. Biz hamilelik öncesinde böyle bi konuşma yapmıştık çünkü.