Htc_Skru Bayanlar , 19+4 haftalik hamileyim dün dr ye gittim az az akımtım oldugunu soyledim .. Muane sirasinda rahimde mantar oldugunu soyledi ve gyno lomexin fitil verdi kullanan var mi ?
Fatmasnny Htc_Skru fitil değil ama tek kullanımlık suya atılan bir ilaç içmiştim. İdrar yolu enfeksiyonlarını temizlesin diye. Akıntı ve kokudan dolayı vermişti doktor
Htc_Skru Bende ayni sikayet icin gittim mantar baslangici varmis fitil verdi kutudan iki tane cikiyor 3 gun arayla kullan dedi Fatmasnny
Fatmasnny Htc_Skru Benim o kullanımdan sonra geçmişti. Doktor verdiyse gönül rahatlığı ile kullan canım.