hirahamza65 Kızlar kızımın kulağının arkasında böyle bir şişlik oluştu doktora götürdüm enfeksiyon olabilir dedi ilaçları kullan geçer dedi ama bir hafta oldu geçmiyor ve giderek şişiyor 😭😭 başına böyle bişi gelen varmı Allah rızası için biraz akıl verin;(((
Vera09 hirahamza65 baska bi doktora daha goturun benm bi bilgim yok lenf bezesi yada kabakulak gibi bisey olabilirmi
AyFatma hirahamza65 çok geçmiş olsun lenf bezleri enfeksiyondan şişmiş olabilir röntgen çektiniz mi. Aynısı oğlumun da oldu lenf bezleri şişmişti sonra 1 2 haftaya indi ama enfeksiyon kapmıştı. Sürekli ağzına pipet koyardı kursun kalem kemiridi eli ağzındaydı sanırım ondan dolayı enfeksiyon kaptı şimdi çok şükür Bi dahada görmedik
Deemetibostnci hirahamza65 benim iki kızımda d oldu geçti ama ihmal etme lenf bezi mi dogum bezesimi baktı korkma çocuklar da oluyor bu
ebrulegarci hirahamza65 benim aklıma ilk kabakulak geldi bende de olmuştu 17 yaşlarında felan ağırısında duramıyordum Allah yardımcınız olsun tek bir yere götürmeyin başka doktorlarada görünün rabbim kötü hastalıklardan korusun 🤲🏼🤲🏼
Zeynepyeniay hirahamza65 benim oğlumda sa buna benzer vardı lenf bezi dendi 2 haftada indi hastalanınca tekrar şişip iniyor doktor ilaca bile gerek yok dedi hatta benim kasığımda da böyle çıkmıştı kendiliğinden indi. Çok geçmiş olsun ama mutlaka götürün nolur nolmaz
Bebisscann hirahamza65 kabakulak canım, başka bi doktora götür, ilaçla geçmiyorsa iltihaplı kabakulak olabilir, benim kızımda böyle oldu, içi iltihap dolan lenf bezini boşalttılar, ateşi var mı kızının..
hirahamza65 Bebisscann 13 haftalık gebeyim ağlamaktan karnıma ağrılar giriyor be yapacam çok çaresizim ya Allah kimseye göstermesin 😢😭
Bebisscann hirahamza65 hastaneye yatması ve damar yolu ile antibiyotik alıp, o dolan lenf bezinin boşaltılması gerek canım, kulak burun boğaz a götür çocuğu, çok geçmiş olsun, üzülme, kabakulak hastalığında 20 çocuktan birinde oluyof böyle..