Gksuaydn Kızlar ben 32. Haftada çalışamaz raporu almıştım 38. Haftada doğum yapacağım inşallah. Kalan 2 hafta aktarılıyor mu doğum sonrasına net bilen var mı
Nsrn1 Gksuaydn doğum izni toplamda 16 haftadır. Herkes 40ta doğum yapmaz ki. Ben kendi kurumuma sordum iznin başlangıcından itibaren toplam 16 hafta yabi 112 gün analık izniniz doğumun ne zaman gerçekleştiğinin önemi yok dediler.
zepbjk Gksuaydn evwt sizin hamileliğiniz 40 hafta üzerinden hesaplanır erken ya da geç doğum yapmanız farketmez yani eklenecektir. 40.haftadan doğum izninin başladığını düşün yani
snmhsnn Gksuaydn devlet memuruysan benim bildiğim öyle değil doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta veriliyor eğer doğum öncesi çalışır raporu olsaydı 32den 37ye kadar ve 38de doğursaydın ortalama 15 hafta iznin olacaktı ama çalışmayıp rapor aldıysan 9 hafta falan izin internette yönetmelikte öyle yazıyor
Mer93 32-37 arası çalıştıysanız eğer o kısım doğum sonrasına aktarılır 37 de zorunlu olarak izne çıkıyosunuz zaten beş haftalık süreç eklenir doğum sonrasına
Ales18 Haftaya geldiğinizde kurumunuza rapor mu verdiniz? Benim müdürüm de istedi fakat ben özel bi kliniğe gidiyorum sgk anlaşmaları yok. Rapor alınıyorsa nerden alınıyor?
Ziynet4459 Ales18 devlet hastanesinde de yazdırabilirsiniz takipli hasta olmanıza gerek yok çalışabilir raporu alacağınızı söyleyin verirler
Gksuaydn Gksuaydn evet devlet memuruyum tam anlamadım nasıl 9 hafta diyelim Ben 37 de doğum yaptım kalan 3 hafta yine yasal iznim değil mi
snmhsnn Gksuaydn evet ama 16 hafta olmuyor bildiğim kadarıyla 32-37ye çalışmadıysanız devlet 8 hafta veriyor doğum sonrası için 3 hafta da öyle ekleniyor 11 hafta oluyor toplamda
Deletedmom987 16 haftalık rapor oluyor , 38de doğum yaparsan 6 haftasını önce kullanmış olacaksın geri kalan 10 hafta da doğumdan sonra kullanacaksin