Mysmrt bende bi sebep yoktu. Yani ultrasaonda baktı, bebekle ilgili de rahimle ilgili de sorun yoktu. Bir şey demedi. Aslında benim en başından beri kahverengi lekelenmelerim vardı. Ben bunun önemli bir şey olduğunu bilmiyordum😬 aylarca gitmedim, dikkat de etmedim. Gezdim tozdum yoruldum. Belki bunun sonucunda oldu diyorum. Bir de idrar yolu enfeksiyonu vardı bende. Belki de sebep buydu. Dokturum kadın doğumda hiçbir şey için net bir sebep bulamazsın demişti 😬 ben de artık sebep aramıyorum.