Kurutmalı çamaşır makinesini annem almıştı asla kullanışlı değil kurutmuyor toz toplamıyor, su haznesi yok. nemli şekilde çıkartıyordu yine asmak zorunda kaliyorduk. Ben evlenirken ayrı olarak aldım Vestel’in ,elim kolum oldu 2 senedir hiç çamaşır aştığımı hatırlamıyorum çamaşırlarım yüksek ısıda misler gibi kupkuru sıcacık çıkıyor. Olmazsa olmazım gerçekten tavsiye ederim