ikramomm Essraanil şaka gibi bide göze az gelsin diye 95’de bırakmışlar ahaha 😂300 olsa millet ödeyemezdi zaten 😂😂😂
Essraanil ikramomm evet dimi 5 tl yi nasıl ödeyecektik😄 resmen özel muaynanelerle yarışıyorlar ama özel muayenanedeki kadar kalamıyorsun içeride
ikramomm Essraanil hayır sanki medikar yada böyle aham Şaham bilenen bir hastane kendini çok abartmış burası Bartın 😂🫠
ikramomm Essraanil aynen öyle bir sene içinde ya 3 ya da 4.’üncü zamları o hastaneler bile yılda bir kere yapıyorlar 🫠
kediliyagmurr_00 SibelCeltik 10 bin miii inanamıyorum acıbadem fln mı sanıyo kendni ak tıp 🤣 şoka girdim şu an
SibelCeltik kediliyagmurr_00 siz devlet hastanesine de gidiyor musunuz ? Oradaki doktorlar ve orada doğum hakkında bilgi sahibi olmak isterim de
imren88 Bende aktıp a gidiyorum doğumu orada düşünüyorum ama şu an 10 binse benim doğum martta marta kadar 14 bin yaparlar. Doğum paketi tarzında bir uygulama olsa daha iyi olur. Medikar fiyatlarını bilen var mı? İlk doğumu medikarda yapmıştım çok memnunum
kediliyagmurr_00 ikramomm inşallahh hepimiz 🙏🏻 Cuma gününe sezeryan günü aldım bu arada bakalım artık hayırlısı:)