Baybcan Dün akşam nişan geldi sabah alti buçukta geldi daha sonra sabah on buçukta geldi akintidan çok farklıydı gün içinde üç defa da kan ile kahverengi lekeler geliyor kasiklarimda ve belimde arada sancı girip geçiyor
Zeynepyasa0 Baybcan mukuslu gelmiş canım senin benimde öyle olmuştu 1 hafta oldu hala bekliyorum açılma 2 cm geçtiği zaman geliyomus
Minikmom Nişan geldikten sonra 1 2 gün içinde yada o gun suyun geliyormuş ağrılar sık oluyormuş oyle gidin diyorlar ama sen kontrol için nolur ne olmaz bi gozuk bence allah yardimcimiz olsun hepimizin ❣️
Baybcan ipekveatlas beyazimsi parça gibi birseydi akintidan farklıydı dün akşam yedi buçukta geldi sabah alti buçukta sonra on buçukta uc defa geldi aynı şekilde.bugun Akşam altıdan itibarende on dk da bir kasik bel ağrısı girip geciyor
Habibe-280328 Zeynepyasa0 inatçı çıkmış biraz 😊 benim arkadaşımda 1 hafta beklemişti öyle sonra doğum yapisti
Zeynepyasa0 Habibe-280328 sorma keyfi yerinde galiba bugün kasılma çok fazla normalde kasılma oldu mu sadece sertleşme olurdu şu an canımı acıtıyor ve aşağı iniyor ağrısı yürütmuyo bakalım bekliyoruz 😊😅
Berosert Baybcan dün geceden beri bende de kahverengi akıntı geliyor yani nişan. Şu an ped taktım geçmiyor sabah doktora gittim normal olduğunu bi sıkıntı olmadığını söyledi. Açıklıkta yok maalesef biraz daha beklicem