ayseshn02 canim 2 hafta önce bana da aynı şey söylendi ben tip Fakültesi nde yaptırmıştım detaylı yi.bu zamana kadar gittiğin doktora git dedi.kendi doktoruma gittim oda devletteydi tekrar ultrasona girdim 1 hafta sonra hiç bir sorun yok dedi doktorum.çoğu zaman doguma kadar düzeliyormus bu durum senin ki de 1 hafta içinde düzelir olabilir dedi doktorum.zaten ikili ve uclu testlerin temiz çıkmıştı şükür bir sorunumuz yok.sende kafana fazla takma stres yapıp testlerin iyiyse üzülme dua et yer gok dua ile sonuçta 😊