1Happybaby1 Kızlar bu bataklığa ben de düştüm. Tabiki bilimsel olarak daha belli olmaz ama içinize doğan neyse söyler misiniz ya da keseyi yorumlar mısınız rica etsem. Kız mı erkek mi sizce🌸 8+1 👶 
2bebisannesi58 1Happybaby1 ay masallah hic bi fikrim yok ama icimden erkek demek gecti hayirlisi olsunn❤️