1yenianne Kızlar sol göğüsümün alt tarafı aşırı agrıyıp batıyor arka sırtıma vuruyor agrısı bütün hareketlerim kısıtlı hareket edemiyorum acaba bebeğin ayagı falan mı ? Basına böyle bişey gelen var mı ? Acil cevap verirseniz cok sevinirim
ayse3452 1yenianne ay benımde o sorunum var hatta su an oturuyorum resmen nedesımı kesıyor hem sert hemde batıyor
Minikmom Benim şuan aynı durumum bu göğsümün altından batiyor kemiğin ordan doğum kanalına girdiği için ayakları var orda ve acıtıyor ama yaklaşık 1 aydır falan öyle bende durum sağ tarafa doğru yatamıyorum igne gibi batıyor arada 39haftalik hamileyim
1yenianne Minikmom evet bende de 2 haftadır böyle ama yatamıyom Oturuyorum kalkamıyorum hiç hareket edemiyorum asırı batıp agrıyor birde bayaga sol tarafta o kadar ayagı oraya gelir mi ki ?
Minikmom 1yenianne kac haftalik hamilesiniz benim 39+4 son zamanları olduğu için normal dedi doktor zaten tam oralarda hareketlerini elimle dahi hissediyorum gelebilir yani şuan bile orda tepiniyor resmen 🥲
1yenianne Minikmom 35 haftalığım ben hissetmiyorum pek bebegi orda ne var anlamadım ama cok rahatsız ediyor
1yenianne ayse3452 evet evet bende öyleyim işte aşırı kötü ne var acaba orda neyden olur bilen biri söylesin lütfennnn
Minikmom Ayni benimde şuan durum öyle normal oturamıyorum uzanamiyorum sürekli hareket halindeyim ama aynı pozisyonda oturup kalmıyorum sonra biraz rahatlıyorum