Allahım iki gündür sıkıntı bu idrar meselesi sürekli çiş varmış hissi ama yok en sonunda yanma da oldu çok kötüyüm doktora gittim çok az enfeksiyon varmış toz gibi bişey verdi suya atıp içilen ondan içtim uyudum ama hiç de etki etmedi en az kabızlık kadar kötü bir durum bu ya yaşayan var mı nasıl geçecek