Size zorlu ama sonucu çok güzel doğum hikayemle geldim…
Çarşamba günü çok hafif kahverengi lekem geldi doktor alttan muayene olduğu için geldi sandı ve perşembe günü gece saat 22′de suyum geldi sancı bekledim gelmedi gece 00′da hasteye gittim ve alttan muayene yapıldı nöbetçi doktor vardı kendi doktorumla görüştü ve yatışım yapıldı nst de kasılmalar çıktı sonrasında sabaha kadar doktorumu bekledim hiç sancı ve açılmam yoktu doktor suyun geldiği için seni doğurtmam gerekiyor dedi ve sezaryen yada suni sancı ile normal doğum arasında bi karar verdik, saat 8 de suni sancı verdiler normal doğum olsun istedim ve aradan yarım saat sonra şiddetli sancılarım başladı saat 12′ye kadar sancı çektim ama yarım santim dahi açıklık yoktu doktor 72 saat vereceğini söyledi sancıyı ama ben katlanamazdım çünkü açılmam hiç yoktu yarım santim bile olsa kendimi teselli edip devam edecektim sonra 12.30 da sezaryene alındım sipinal anestezi ile 13.15 de kızım dünyaya geldi ağrı sancı hissetmedim o sırada ama heyecandan tansiyonum çıktığı için bebeği görünce beni bayılttılar ardından saat 14.00 da beni odaya aldılar ve titreme vardı onun dışında bir sancım yoktu kendime tamamen geldiğim de çok fazla sancı çekmedim hemşire yardımıyla ayağa kalktım ve sonra desteksiz yürüdüm şuan herşey çok güzel umarım sizde sağ salim bebişlere kavuşursunuz😍🌸