Merhaba guzel anneler. 14 aylik kizim var onu cok isdeyerek planli olmusdu. 2 cocukda aklimizda vardi ama emin değildik karasizdik ve olsa bile zaman birakip en azindan bur 6 ay 1 yil.so ra diyorduk. Yani anliycaniz plansiz hamile kaldim suan 6 hafdalikmis dun aile hekimde test sonucu 1000 dusuk yapma tehlikesi var dedi bugun ozel kadin dogumda sorun yok. Bebegi goremedi ama kalp atisini duyduk. Kizim suan daha yurumuyor hep kucakci ve bana cok duskun. Ikisinede sanki yetemiycekmisim gibi geliyor haksizlik yapiyormusum gibi. Sevinemiyorum bile. Butun gun burde mide bulantisi ve asiri yorgunlukda var. Uzuluyorum karnimdakinede