Kızlar lökosit değerin referans aralığını 1-5 gösteriyor benim 10 çıktı. Bir haftadir da devam eden yeşil akıntı ve hafif yanma var. Doktora söyledim normal olduğunu , daha yüksek değer çıkmadan ilac yazmadığını belirtti. Tabi ki doktora güveniyorum ama burda gözüme takiliyordu hep antibiyotik ya da fitil kullanan arkadaşlar sizlere sormak istedim. Benim gibi olan var mı ?