babybmom20 busra14044 bende daha yeni aldım baby plus ama bu modeli değil başka bir modelini aldım almadan çok araştırdım en mantıklısı park yatak hem bebek uzun süre yatabilir büyüyünce oyun alanı olarak kullanabilir hem maliyeti düşük hemde kullanmayı bıraktığınızda çocuk normal yatağa geçtiğinde saklaması kolay kapandığında çok küçük kalıyor çadır tekniği ile yapılmış
babybmom20 busra14044 yenidoğan için 2. Katı var yatağın 2. Katında yenidoğan olarak kullanıyorsunuz büyüyünce üstünü çıkartıp alt katına geçiyorsunuz kesinlikle kullanılabilir yani
Burcumus busra14044 bende aynısını aldım ama daha kullanmadık az kaldı inşallah 🙏🏻 bence en mantıklı olan bu en azından katlanıyor kaldırabiliyorsun oldukça da güzel 🥰
Minikmom Bende bu beşikten almak istiyordum ama satıcı olan adam bunu tavsiye etmedi yeni dogan icin uygun olmadigini ancak 2 3 sene sonra kullanılır demişti bende almaktan vazgeçtim normal beşik aldim yeni doğana uygun olarak
busra14044 Minikmom aaa neden tavsiye etmedi ki bende küçük beşikleri istemiyorum açıkçası büyük olsun uzun süre gitsin istiyorum park beşikten yanayım yani 😊
babybmom20 Minikmom canım benimki baby plus valley park yatakmış görsel eklemeyi bilmediğim için adını yazdım bir bak istersen ağır beşikler çocuk büyüyünce mecbur ya atılıyor ya satılıyor eviniz çok büyükse ve depo gibi yeriniz varsa bilemem ama park beşik zarar görmedikçe diğer çocuğunuza bile saklayabilirsiniz malum devir ekonomi devri 🤷🏻♀️
babybmom20 Minikmom sağol canım kusura bakma ben yorumları karıştırmışım ilk yazdığımı postu yazam arkadaşım yanıtladı sanıp ona istinaden yazdım da sonradan fark ettim senin olduğunu
busra14044 babybmom20 çok açıklayıcı oldu çok teşekkür ederim 😍 onada bakayım bi bende park yataktan yanayım diğer türlü kiraciyim ahşap beşikler falan çok yer kaplıyor onla uğraşmak yerine bunu toplayıp kaldırmak mantıklı geliyor birde büyük olsun yıllarca gitsin istiyorum 😍
Minikmom busra14044 bunu alırsan normal beşik de almak zorunda kalırsın demisti ya tavsiye etmedi almadik 🥲
busra14044 Minikmom bence satıcı pek bilmiyomus😢 hem sallanıyor hem 2 kat ayarı var bebekken ilk katta yani yüksekte olur alması falanda kolay olur 😍
babybmom20 busra14044 ben üst oyuncağını dönenceli aldım senin attığın modelde galiba dönence yok bebekler dönen oyuncaklı şeyleri seviyorlar o yüzden modellere iyi bak canım kimisinde de yatakta titreşim özelliği var gaz için gazlı bebek olursa diye ben titreşimliyi tercih etmedim ana kucağı da almıştım onda titreşim var diye yine iyi araştır
busra14044 babybmom20 haklısın 😍 birazda uyguna kaçıyorum açık söylemek gerekirse uygun ve güzel olsun diyorum😁
Minikmom mommyzx acaba pahali urun mu satmak istiyor dedik ama önerdiği urun daha uygun fiyatliydi bilemiyorum 🙄😅