babybmom20 _ozlmm kız bende parça parça aldım ama ana kucağı beşiği bebek arabası 10 bin tuttu sadece herşey çok pahalı ki indirim bekleyip ucuzuna gittiğim halde böyle oldu
babybmom20 _ozlmm valla park yatak aldım sadece hadi o neyse çok maliyetli değil de ana kucağında biraz iyiye kaçtım yalnız olduğum için elim ayağım olacak çünkü bebek arabaları bakılacak gibi değil çok çok pahalı
_ozlmm babybmom20 Ben trendyol da 2700 e falan puset hediyeli bebek arabaları bulmuştum alsaydım o tarz bir şey alacaktım en uygun onlardı ama sonra vazgeçtim dedim kalsın şuan 😂
babybmom20 Eceada06 bende almaya başlamadan önce öyleydi herşeyi favorilemişim almaya başlayıp da çok gittiğini görünce ama şusu da olmayıversin diyip favoriden çıkarttım napayım 😂
babybmom20 _ozlmm bende baktım onlara ama kullanması çok zormuş bebek arabasına rahat 1 ay her gün saatlerce bakmışımdır hiç öneren yok alanlar da zaten hep değiştirmeye çalışıyor yolda gördüğüm bebekli kadınlara bile sordum yani 😂
babybmom20 _ozlmm iyice bakmadan alma yani sonradan yeniden bebek arabası almaktansa iyice bakmak daha mantıklı sonradan herkes baston bebek arabası almış
mimar_anne Daha giyime ve bakım ürünlerine girmedik 10 bin gitmiştir bir o kadar da giyime bezine kremine vs gider 20 bini bulur