T_tor Merhaba canlar, 14. haftadayım daha bugün oğlumuz olacağını öğrendik. Kıza isim hazırdı lakin erkek ismi hiç düşünmemiştik. Öneri veriniz lütfen 🥹Sizler ne koyacaksınız?
Aaaysee T_tor benim de kız olursa isim yok 😁 erkek olursa Yiğit yada Yağız koymayı çok istiyorum Yağızın manası da Yiğit demek zaten bence çok güzeller 🤍
RehoGelin T_tor aayy bunu okuyunca aklıma seda Sayanın oğlu geldi aklıma 🤭 Oğulcan onun oğluydu dimi demek ki oda böyle karar vermiş 😂
_ozlmm T_tor evet bende çok beğeniyorum da benim fikrimi değiştirdiler kime dediysem dalga geçerler çocukla yok mng yok sürat derler dediler hevesimi kaçırdılar